De complete promotie voor elk nieuwbouwproject
Vormmedia verzorgt succesvolle nieuwbouwmarketing voor nieuwbouwprojecten. Door de inzet van het totale marketingpakket weten wij de beste kopers voor het nieuwbouwproject te bereiken. Vervolgens is het belangrijk om deze potentiële kopers binnen te halen met een sterke presentatie van het project. Vormmedia creëert daarom complete nieuwbouwpresentaties. Zo kunnen potentiële kopers zich helemaal voorstellen hoe het is om er te wonen. Voor een geslaagd nieuwbouwproject doorloopt Vormmedia samen met de projectontwikkelaar drie stappen voor de optimale nieuwbouwmarketing.
Fase 1: Voorbereiding
In de voorbereidende fase wordt alle informatie omtrent het project verzameld en kijken we goed naar de huidige woningmarkt. Er wordt een analyse van de doelgroep samengesteld en een huisstijl ontworpen.
Fase 2: Promotie
Wanneer alle informatie in kaart is gebracht, kunnen de marketinguitingen worden voorbereid en wordt de promotie voor het project opgestart. Deze marketinguitingen worden ingezet op diverse kanalen, gericht op een specifieke doelgroep om een zo groot mogelijk, maar ook een gericht bereik te behalen.
Fase 3: Verkoop van de woningen
Door middel van een inloopmoment wordt het project zo tastbaar mogelijk en kunnen de vragen van geïnteresseerden worden beantwoord. Vormmedia zorgt voor de aankleding en organisatie van dit inloopmoment.